Kumarhane eurogrand ayna ÇAPA RÖMORKU- ÇAPA

Futbol bahis sistemleri kumarhane eurogrand ayna stratejileri. Kumar makineleri korsanlar şişeler bedava oynuyor. Kazan’daki bahisçilerdeki boş pozisyonlar. Gerçek parayla volkan kurbağa yuvaları. Kumarhaneden anında para çekme.

Toplam spor bahis stratejileri. Spor bahisleri strateji forumu. kumarhane eurogrand ayna

Fonbet rezultati !

Canlı basketbol toplam bahis stratejisi. Bir kumarhanede gerçek parayla nasıl oynanır. Para kumarhane eurogrand ayna gerçek parayla slot makineleri oynayın. En iyi ücretsiz spor bahisleri tahmini. Kiev spor kumarhane eurogrand ayna hava tahmini. Baltbet ru mobil versiyonu. Phonbet mobil iphone’da ücretsiz indir.

.

Only registered users can comment.

  1. Herşeyde vardır bir hayır mahmutum bugün 420 gider yarın 820 gelir senin sağlına birşey olmasın seviliyorsUNNN

  2. Kimse özenmesin ister sanal bakiye ister gerçek olsun 10bini veremiyor hiçbir site daha ne uğraşıyorsunuz. Ben 65 bin yaptım 10bini veremediler kanalimda mevcut 15 15 30 çektim. Ah zamanı geri alabilsem 1 trilyon verseler ona bile tenezzül etmezdim o yüzden oynamayın hepsi merdiven altı lisans misans boş dava bahisten uzak durun

  3. Herşeyde vardır bir hayır mahmutum bugün 420 gider yarın 820 gelir senin sağlına birşey olmasın seviliyorsUNNN

  4. Bu kumar cok haindir dur noktan olacak arkadaş sen oyunun icinde oyuna gelmişsin birde hırsına yenik düsmüssün… olanları hemen unut kayıpları düşünme her kazandığını cek

  5. Vay be valla dalga geciyordum ama video sonunda agladigni duyunca içim kötü oldu çok üzüldüm, ama.sende psikoloji flan kalmamış kardeşim, Allah yardımcın olsun,işin zor,
    Benim 130k borcum var bisekilde ödenir kapanır inanıyorum kendime,ama psikoloji olarak senin kadar kotu değilim, senin psikoloji tamamen gitmiş
    Umarım kurtulursun bian önce

  6. Abi canın sağolsun ya sktret üzme kendini bende senin gibiyim biz akillanmayiz AMK para batıyor bize

  7. Kaşınmıssın biraz 3 defadır dibi görmüssün yine cıkmıssın akıllanmak gerekir ders almak gerekirdi o an ama hic birşey saglıgından onemli degil döktügün göz yası para icin olmasın kardeşim ☹️

  8. Açgözlülüğün sonu işte bu bana çıksa o 100 de dururum bu resmen aç gözlülük 420 bin daha ne olsun

  9. Selam kral tesadüfen kayıp videonu izledim abone oldum harikasın tek kelimeyle her videonu izlerim begenide atarım bol bol şanslar 🧿 🧿

  10. Arkadaslar .su keske cekseydin diyenlere sunu soyliyim. Seytan insani sikeceginde once gozlerini baglar sonra siker. 420 bin lira o anda 420 lira gibi gorunur .

  11. Geçenlerde jupwin diye bir site buldum ve bu siteyi herkese öneririm çünkü adamlar bu işi gerçekten çok iyi yapıyorlar bı bakın derim yani bu siteye 10/10 bir sitedir

  12. Herşeyde vardır bir hayır mahmutum bugün 420 gider yarın 820 gelir senin sağlına birşey olmasın seviliyorsUNNN

  13. Neden durmazsinki almışsın alacağını hemen çekime gececektin kardeş bee

  14. Herşeyde vardır bir hayır mahmutum bugün 420 gider yarın 820 gelir senin sağlına birşey olmasın seviliyorsUNNN

  15. Hayatımda bu kadar çabuk Kolay kazanan bir insanı görmedim ama en s**** kaybeden insanı şu an görüyorum yahu de kardeşim Eğer 400.000 TL bunlardan kazanıp da hala oyunun zıpla Tıp zorlamaya devam edersen g*** giren şemsiye açılmaz mış demişlerdi ama seninki bayağı açılmış yapacak bir şey yok

  16. Çok üzüldüm İnan bende 150bin sifirladim bu işin kötü tarafı bu duramamak

  17. Herşeyde vardır bir hayır mahmutum bugün 420 gider yarın 820 gelir senin sağlına birşey olmasın seviliyorsUNNN

  18. FavoriBahis gerçekten çok kaliteli bir site tavsiye ederim arkadaşlar memnun kalırsınız

  19. Iste arkdaslar alıp çıkmazsanız böyle ağlarsınız

  20. Allahın adını verdim ne yapıyon la sen seni varya ıslak odunla döverim Manyak mısın ne boksun kardeşim al çıksana daha ne olsun istiyorsun ağzınla diyorsun zararımı kapattım çok iyi karardayım ulan daha ne istiyorsun çıksana bu oyun git gide insanların psikolojini bozmaya başladı

  21. Çok hızlı ve güvenilir çalışan bir site önereceğim sizlere bu site jupwin gerçekten bu adamlar bu işi baya bı iyi yapıyor bı bakın derim bu siteye

  22. Oglum iste butun kumar oynayanlara bir isarettir . Kumarla kimse zengin olmamis ama malesef bizler buna inanmak istemiyoruz

  23. Abi prayı nasıl çekiyordu kripto para olarak çekmek nasıl ? Sonra patlamayalım malum yasak,cezalı😃

  24. AYIN GÖZDE SİTESİ✅

    bit.ly/Marrsbahis

    bit.ly/casinomaxxi

    DİSCORD:

    1. MİLLET BU HESAP SAHTE BİLGİNİZ OLSUN BENDE YENİ AYIKTIM OKUYANLAR KENDİNİ BELLİ ETSİN..?

    2. MİLLET BU HESAP SAHTE BİLGİNİZ OLSUN BENDE YENİ AYIKTIM OKUYANLAR KENDİNİ BELLİ ETSİN..?

    3. MİLLET BU HESAP SAHTE BİLGİNİZ OLSUN BENDE YENİ AYIKTIM OKUYANLAR KENDİNİ BELLİ ETSİN..?

    4. MİLLET BU HESAP SAHTE BİLGİNİZ OLSUN BENDE YENİ AYIKTIM OKUYANLAR KENDİNİ BELLİ ETSİN..?

    5. MİLLET BU HESAP SAHTE BİLGİNİZ OLSUN BENDE YENİ AYIKTIM OKUYANLAR KENDİNİ BELLİ ETSİN..?

  25. MAHMUT SİCTİ BEZ GETİRİN 😂 AKİL İSİ DEĞİL SU YAPTIĞIM UMARİM SABAHİ GORMUSSUNDUR

  26. Mahmut kardes bana whatsapptan ulaşırsan sevinirim.
    05465246082

  27. mahmut başkan bu yorumu gördügünde lütfen yazarmısın dilersen resim dilersen engelli arkadasla görüntüülü konusturim dilersen evlerinde görütülü arayıp hal ve durumlarını gözünle gör bir sakat arabası be kardeşim senin için önemsiz ama o kardeşimiz için hayata tutunmak gibi özgürce kendisi gezecek akulü araba reis

  28. Birde sunu soyleyim turkiyeden giriyorsaniz ve guvenli olsun diyorsaniz sadece iki site soyliyim size birisi venusbet digeri jojobet . Bunlardan daha saglami yok tr de

  29. Kardeşim Allah yardımcin olsun ama koca yurekli adammış kayıp videosu herkez atmaz helal olsun bugün kaybettin belki ama belki senin şu kayıp videosunu izleyipde bu işe başlayan varsa veya hala birakabilme iradesine sahip olan varsa senin sayende bırakacak inşallah zararını en kısa sürede çıkarır bu işten kurtulursun adamı kafayı yedirtir bu illet intihar ettirir

  30. jupwinin çok kaliteli bonuslari var baya iyi site

  31. Çok üzüldüm reis bu benimde başıma geldi şimdi elde var 0

  32. 29 TL atım 200 yapım crkecem dedim 1001 TL yapdım cekme dım 0 ladım şu an meteliğe kurşun atıyorum bu illet hakikatten bırakmıyor kazanıp cekilene helal olsun ama birgün cok kazanacam emınım o da pamuğu tıkadıklarında

    1. Casinooodasi yaz instagramdan kazandırıyor sağlam adam

  33. Herşeyde vardır bir hayır mahmutum bugün 420 gider yarın 820 gelir senin sağlına birşey olmasın seviliyorsUNNN

    1. @BİGBOSS RULET kumar oynayanın sonu zelil olmaktır Allah kumar oynamaya teşvik edenleri hidayete erdirmez aynen tövbe de bırak bu işleri yoksa sonun benim gibi olur hiçbirşeyin kalmaz

  34. bu devirde kaliteli site bulmak zor oluyor ben BetHouse ta oynuyorum baya memnunum tavsiye ederim size de

  35. sen bu oyunla zaten intihara gidersin lızuıng rulette oynama şeklin yanlış top üste düşsede yanlara oynadığın kar vermez x vermez git bu oyunla automruket oyna bu ne yazık olmuş kafayı yer adam

  36. Herşeyde vardır bir hayır mahmutum bugün 420 gider yarın 820 gelir senin sağlına birşey olmasın seviliyorsUNNN

  37. Gel lan Mahmut.
    Betsonda katla katlayabilirsen.
    Betson KAT-LAT-TIR-MAZ !
    Bu kadar eminim.

  38. Dun bende 400 tlden 25 bin tl yaptım kasayı sıfirladim seni görünce kardesim rahatladım biraz sen napmışın

    1. @Hüseyin Yıldırım boş boş konuşma olan oldu

  39. Herşeyde vardır bir hayır mahmutum bugün 420 gider yarın 820 gelir senin sağlına birşey olmasın seviliyorsUNNN

  40. .Bir daha ki video da holiganbet in dolandırıcı olduğunu kimsenin parasını kaptırmaması gerektiğini sölermisin

  41. Kfslcmslcösofmeofmslfmelfmdlckordldödpfmspckrpsşxödpsödkfkelödsldls

  42. Spam atanların biri benim hadi hesaplaşalım Mahmut efendi 🙂

    1. @BİGBOSS RULET adamlığı en son ağzına alacak kişisin sen yengeç 🙂🙂

  43. Reis bi destek olurmusn dunde siklemedin beni rulette dün baya bi param gitti sigara param bile kalmadı bi sigara alcak para atarmisn üstad papara : 1228777258

  44. Herşeyde vardır bir hayır mahmutum bugün 420 gider yarın 820 gelir senin sağlına birşey olmasın seviliyorsUNNN

  45. Ağlama mahmut siktir et helal olmayınca hayrı olmuyor zaten 😂😂 400 bin neyine yetmiyor mahmut 😂 aklınıza yanayım sizin gerck parayla oynayanlar icin diyorum malsınız a.q 5 lira maas alıyorum borcla ev aldim ödedim araba aldım ödüyorum 3 sene daha ödeyecem ama alın terim . Çalışarakta yapılıyor bu hayatta bişeyler düşmeyin bu illete arkadaşlar. Hesap veremezsiniz öbür tarafta bende oynadım zamanında vallaha iş degil haydan gelip huya gidiyor kazanıyosun ama bi gün alıyor senden misliyle emin olun buna oynamayın bırakın gitsin

  46. Herşeyde vardır bir hayır mahmutum bugün 420 gider yarın 820 gelir senin sağlına birşey olmasın seviliyorsUNNN

  47. Herşeyde vardır bir hayır mahmutum bugün 420 gider yarın 820 gelir senin sağlına birşey olmasın seviliyorsUNNN

  48. FavoriBahiste kolayca kazanç elde edebilirsiniz tavsiye ederim arkadaşlar

  49. boyle manyakca kumar oynayani gormedim.ev parasini shak diye basti be yuh 🙁 icim acidi o paralara

  50. Hızı ve güvenilirliği mukkemel olan bir siteden bahsedeceğim sizlere bu site jupwin gerçekten bu site bı ayrı çalışıyorlar bı bakın derim baya

  51. Tavsiyeniz üzerine bu siteye girdim 500 lirayi 4500 yaptım katlamalı oyun oynamasısiniz diyerek parami yatirmadilar Mahmut abi seni seviyoduk bu verdiğin siteden dolayı bir özür borçlusun bize

    1. Kardeşim bigboss u sevmem fakat marsbahis te öyle bir şey olması imkansız ben de o siteden oynuyorum 40k çektim

    2. Kardeşim bana insgtramdan ulaşırmısın rica etsem bigboss rulet

  52. Şakamı bu nasıl kazanç bunlar.ben bunları kazansam gider bir tane bir oda bir salon ev alırım

  53. Herşeyde vardır bir hayır mahmutum bugün 420 gider yarın 820 gelir senin sağlına birşey olmasın seviliyorsUNNN

  54. Herşeyde vardır bir hayır mahmutum bugün 420 gider yarın 820 gelir senin sağlına birşey olmasın seviliyorsUNNN

  55. Herşeyde vardır bir hayır mahmutum bugün 420 gider yarın 820 gelir senin sağlına birşey olmasın seviliyorsUNNN

  56. Merhaba sen kaybetmek te kazanmanın yolunu açtığını bilen birisin her zaman kazanacağına inanıyorum belki iyi para kazandıgında birkaç TL atarsın umarım 1027568212 başarı seninle olsun

  57. Psikolojin bozulmuş benden söylemesi. Acil birinden psikiyatri destek alman lazım.

  58. bahis yapan herkese tavsiyem holiganbeti denemesidir çok sağlam ve hızlı bir site

  59. Etme Mahmut bu olay gerçekse yaptığına söyleyecek laf yok sana abone oldum takipdeyim

  60. jupwinden oynayın kalite farkını görün beyler baya sağlam site

  61. Çok hızlı bir siteden bahsedeceğim sizlere bu site jupwin gerçekten çok iyiler bı bakın derim bu siteye

  62. Herşeyde vardır bir hayır mahmutum bugün 420 gider yarın 820 gelir senin sağlına birşey olmasın seviliyorsUNNN

  63. Kardeşim valla çok üzüldüm ben 3000 bin kaybettim o bile içime oturdu bi Ömür göremicem para 400 hayırlısı olsun üzme kendini

  64. Reis bi destek olurmusn dunde siklemedin beni rulette dün baya bi param gitti sigara param bile kalmadı bi sigara alcak para atarmisn üstad papara : 1228777258

  65. Herşeyde vardır bir hayır mahmutum bugün 420 gider yarın 820 gelir senin sağlına birşey olmasın seviliyorsUNNN

  66. Herşeyde vardır bir hayır mahmutum bugün 420 gider yarın 820 gelir senin sağlına birşey olmasın seviliyorsUNNN

  67. jupwinin kalitesi tartışılmaz tartışılması teklif dahi edilemez öyle sağlam site

  68. Kardeşim 420.000 TL insanlar 20 yıl çalışıyor.Az’a kanaat etmeyen çoğu bulamaz bence mutlu olmak istiyosan kumarı bırak.Allah yardımcın olsun.

  69. Herşeyde vardır bir hayır mahmutum bugün 420 gider yarın 820 gelir senin sağlına birşey olmasın seviliyorsUNNN

  70. Keşke çekseydin abim diyecem ama sende haklısın.Bu oyun kazançtan sonra içine çekiyor.Basılan miktarı göz görmüyor.Sende haklısın.Ev parası gitti.Keşke parayi çekip direk ev alıp 400.000tlye tapuyu cebine koysaydın.Sana yürü kulum demiş vermiş fazlasıni birdaha gelmez bu yarim trilyonluk kazanç.Insana birkez gelir böyle şans.Vurkaç yapacaktın yanlış yapmışsın

  71. beyler bugün birine denk geldim adam efsane kasamı katladıı. Harbiden tavsiye ederim. Ben kurtardım zararıı zararı olan kardeşlerde kurtarır inşallah. İnstası kingoflazzz takip eden adam efendi saglam

  72. Çok hızlı ve güvenilir bir şekil de çalışan bir site buldum bu site jupwindir bı bakın derim bu siteye gerçekten çok kaliteli bir site hepinize şiddetle öneririm

  73. Hırs yapmak iyi değil ağa ben 20 bin tl yi 400 bin yapsak anında çekerim çünkü oyun geri alır ağa hirsa kurban girmenin çilesi sen de var